Архива чланака

петак, 29. април 2016.

Spremanje sobe

Verujem da vam je soba u neredu. Moja je bila u haosu ali sam je juce malo sredila. Sigurno ste culi onaj izraz sredjena kuca sredjen zivot. Ja se trenutno tako osecam. Mozda deluje glupo ali ja uzivam pospremajuci sobu.
Obavezno otvorite prozor jer ce biti puno prasine.

Krenite od kreveta, tu je najlakse. Ja sam uz pomoc roditelja pomerala krevet i prvo pocistila tu. Onda sam
promenila jastucnice i posteljinu. Namestila sam ga lepo i uredno.
Takodje uz pomoc roditelja pomerila sam ormar. Tu je bio haos jer njega godinama nisam mogla pomeriti. Onda sam izvadila sve iz njega na krevet i donela dve kutije. U jednu sam ubacivala ono sto vise necu da nosim, a u drugu ono za pranje. Ono sto je ostalo slozila sam nazad u ormar. 


 Stolcic i fioku nisam mnogo pospremala jer je to sve bilo cisto. Samo sam obrisala lampu.
Izbacila sam prasinu i donela sam ono za ciscenje poda. Sve sam to lepo obrisala i onda se bacila na prozore. Obrisala sam ih sa krpom za prozore i malo tecnosti, ali jako malo. Negde sam citala da tako ne ostaju mrlje.







3 коментара:

  1. Odlican post,dodaj gadget za citaoce <3

    mywonderland-xoxo.blogspot.com--ako zelis uclani se <3

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Followam te, voljela bi kada bi uzvratila. ☺♥
    gabinesss.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post. Pretplati se na moj blog, uzvraćam. Nova sam na blogu. https://enotes10.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши